Stackars mej!

I Onsdags var jag ute och spelade fotboll med pappa. Jag stog i målet och pappa sköt. Det gick bättre än vad jag hade trott, för jag tog alla utom två. Men sen sparkade pappa till bollen ganska hårt och jag räddade den...men fick en stukad handled samtidigt. Några småbarn hade tittat på så jag hade försökt att inte börja gråta, inte för pappa heller. När jag kom hem la jag is runt handleden, fast det kanske inte hälpte. Så igår satt jag hela eftermiddan på ett sjukhus och väntade på rönkensvaret. Men jag hade bara fått en stukning och ingen spricka eller nåt sånt.

Så det räckte med bara ett bandage:



Och Emma som sa att jag överdrev.....



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0