Wii, hallon, is och mera wii

Hej allihopa! Igårvar vi varit hos några kompisar. Först var det lite  tysst bland oss fyra barn men sen började Emma och Ebba (kompis) prata om deras laptoppar. Om att den som Ebba hade köpt tänkte Emma köpa först. Bla, bla, bla.... Det var ganska tråkigt för Gustaf (kompis) och mig. Sen började vi prata lite mer om julklappar. Dom hade fått ett wii som vi spela på ända fram till maten. Lax och potatis. Det är rätt så gott.  Efter en stund så fick vi efterrätt. Turkiskyoghurt med choklad och hallon. Det var jätte gott! Fast kallt. Sen gick vi ut och åkte pulka. Det fanns en jätte kul backe som det hade blivit is på. Vi åkte nog mera på rumpan än i pulkorna. I slutet av backen så fanns det ett gupp. Om man åkte pulka eller snowracer så flög man en bit. Det var kul!
Fasst det gjorde ont. När vi kom hem fick vi varmchoklad med visspgrädde och kakor. Efter det blev det mera wii.Vi körde golf. Det var faktist kul, eftersom jag vann typ tre eller fyra gånger.




Efterätten. Visst ser den god ut....
Det var den!
 
 Aja, nu ska jag gå och borsta tänderna. Jag ska till en kompis ganska tidigt imorgon. God natt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul Maja att få läsa även din blogg.Kram Mormor

2010-01-08 @ 13:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0