Böcker i trappan och och flyttbara..eh....

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har tyckt att det inte fanns nåt att skriva om. Men nu är jag tillbaka...........................................................................................................nej, nu är jag tillbaka framför datorn. Jag var tvungen att hjälpa Emma att plocka upp alla böcker i trappan som hade ramlat rak igenom kassen. Men i allafall, idag har jag varit i skolan och gjort klart mitt slöjdarbete. En hylla med flyttbara....eh.....plankor som man ställer saker på eller vad det nu heter. När jag kom hem så satte jag mig ner och skrev i min pysselbok som jag inte har gjort nåt i på jättelänge. Tro inte nu att jag är en tönt bara för att jag håller på med pysselböcker, för det är jag inte. Det är en ganska svår bok. Jag bara tycker att det är kul. Sen så åt jag mellis. Äppelknyten med saft. Mmmmmmm........Äppelknyten är ungefär som winebröd med äppelsmet i. Efter det så rensade jag min skrivbordslåda. Jag ska nämligen byta rum den här helgen. Med Emma. Hon ska få gästrummet längst ner och så tar jag hennes rum. 

Jag skriver nog lite mer senare ikväll (tror jag). Så hejdå!

Ps. Jag tror jag kom på vad det där heter: hyllor (jag är lite trög).


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0