pizza och två idioter

Hejsan! Idag har varit en ganska skön dag. Jag vaknade klockan halv tio ungefär, titta lite på tv, åt frukost, gjorde mig i årdning och ringde till en kompis. Gick till honom, vi spela wii, gick hem när han skulle någonstans och åt. Åkte  pulka med Emma (lite barnsligt men kul). Vi var snyggast med stora överdragsbrallor, klumpiga skor och tjocka jackor. Jag hade dubbla vantar på mig för att det var så kallt. När vi gick hem skulle Emma och jag prova en väldigt idiotisk grej. Vi satte tungspetsarna mot en lycktstolpe. Du kan nog gissa vad som hände. När vi fick loss dom började det blöda lite och det sved. Mycke! Allafall för mig. Jag har fortfarande lite ont. Men annars så var det en kul dag. Det bästa var nog den fantastiska lunchen: billys pan pizza. Aja, hej då! 


Kommentarer
Postat av: jag

hej du har en väldigt fin blogg maja

kommer läsa mke hare bra

kram o puss

2010-01-07 @ 12:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0