Heldag hos Manda

Hej, hej! Idag har jag varit hos min kompis Amanda. En hel dag faktist, från typ klockan elva till klockan fem. Det är nåt ni ska veta om mig: Jag...älskar...LEGO!!! Jag är galen i lego! Jag kommer att lägga upp några blilder av allt mitt lego. Och det kommer bli många bilder. Det ända som är jobbigt med att gilla lego så mycket som jag gör är att om nån vuxen får veta det säger dom " Du kommer bli ingenjör!" (om ni inte ser vad det står så är det en sån där som bygger saker) men jag vill inte bli det! Men i allafall, Jag och amanda började bygga med lego (vi gör alltid det). Sen gick vi ut och åkte pulka med Amandas mamma och lilla syster Matilda.



 Jag ramlade av snowracen!




En misslyckad bild......




Och en till.....


Och en till....

Men tillslut......en bra bild!




Jag och Amanda tillsammans....




Vi rammlade inte av, det är ett mirakel!



Amanda......Visst är hon rosa om kinderna!


Amanda som flyger över ett gupp.                              Amanda som fått ont i rumpan av att hoppa på ett gupp.
     


Jag som flyger över ett gupp.



Sen tröttnade jag och Amanda så vi gick före dom andra hem. När vi var hemma så fortsatte vi med att bygga ett legobygge som Manda hade fått i julklapp. Efter en stund hade vi byggt klart legohuset. Jag tog ett kort på det till bloggen.



Var det fint? Jag tyckte iallafall det. Sen blev det lunch fast klockan var tre. En sen lunch. Risgrynsgröt och leverpastejmacka. Sen fick vi chokladmoss. Jag ÄLSKAR det! Jag åt faktist upp lite innan jag tog bilden, men här är den...



Hallelujah! Visst ser det smaskit ut? Men inte lika när jag äter det.....



(Snälla kopiera inte den här bilden till något, det vore pinsamt) Jag kan få gott till äckligt. Men när jag nästan hade ätit upp så kom mamma och jag behövde åka hem. Det var det, nu ska jag gå och se klart på Lets dans. Så hej då!   

P.S  Förlåt om ni tyckte att det var för mycke bilder men jag ville visa dom (förutom den sista).



Kommentarer
Postat av: jonna

vilket stort och fint lego hus..........när fick du det???????????

2010-02-06 @ 09:00:08
Postat av: Maja

Hej Jonna!Det är inte mitt utan Amandas hus

2010-02-24 @ 12:51:41
URL: http://majautany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0