Gott nytt år!

Hej allihopa (om jag har några läsare)! Som ni ser har jag precis skrivit mitt första blogg inlägg. Jag tyckte det var ganska bra att skriva den första just idag (1/1-10). Jag hoppas bara att min blogg inte kommer vara en son där med fyra, fem läsare. För då skulle jag sluta direkt (tror jag). Men min storasyster som också har en blogg med betydligt mer läsare än den här kommer säkert rekomendera min i hennes inlägg (hoppas jag). Aja, igår var det ju nyårsafton. Dom flesta av er var säkert uppe till fyra på morgonen medans jag var tråkig och sommna typ ett, två. Men jag såg iallafall den där jobbiga gubben på tv som ropar "Ring klocka ring". Och så tände vi raketer. Mina kusiner var också där igår så då blir det extra mysigt.


Jag har ringat in mig: Kanske inte bästa bilden =) Emma ( min storasyster) står längst till vänster,
Jonna (min kusin) står på min högra sida och lilla Vanna (kusin) står längst bort.



Visst var vi snygga igår! Men nu tänkte jag sluta, skriver mer imorgon.



Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Maja jag tyckte det var en jättebra början på din blogg.Lovar fortsätta läsa den.Kram Mormor

2010-01-02 @ 11:15:26
Postat av: Mike

Hej Maya



Vilken ny snygg blogg :)

Denna vill vi se mer av

///Myvh Micke

2010-01-03 @ 19:03:58
Postat av: Anonym

hej du har en fiin blogg

tänker läsaa och läsa:) kramkram

2010-01-07 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0