Ett meningslöst inlägg

Hallå alla läsare! Idag har det varit en ganska tråkig dag. Först var den kul, min bästa kompis Elina hade sovit över så vi satt och spela tvspel på morgonen. Men allt tråkigt började efter att hon gick hem. Jag behövde städa! Så jag har stått framför en byrå i tre timmar och sorterat skivor. Fast jag hade kul när Emma och jag var ute och åkte på en iskana. När vi kom hem så fikade vi. Efter det så städade jag det jag egentligen skulle ha städat, mitt rum. Men nu är jag klar och sitter här och stirrar in i en skärm medans fingrarna rör sig över tangentbordet. Det kallar jag en meningslös dag.................................................Jahop, vad ska jag skriva nu då?.......Kanske att vi träffade några töntiga killar i backen. Dom trodde typ att dom var coola när dom gled ner för isen. Eller så försökte dom impa på Emma och mig. Men dom var ändå töntiga. Jag vet vilka dom var. Dom går i fyran i skolan jag går i. På tal om skolan, den börjar imorgon. BLÄ!!! Vi har simmning också. Jag tycker inte att det är så kul. Inte för att jag inte kan simma för det kan jag utan att det bara är tråkigt att simma fram och tillbaka , fram och tillbaka. Aja, Jag klarar mig nog. Hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0