Bra och dåligt

Hej alla som läser! I det här inlägget kommer jag bara att skriva om mig själv. Ett ego-inlägg kan man säga.


Jag är en tjej på elva sommrar som inte är ett snille eller ett dumhuvud. Mittemellan ungefär. De flesta av er vet nog att jag heter Maja. Och i efternamn Jonsson. Bra egenskaper: Ganska snäll, kan sjunga utan att det låter falskt, sportig och kreativ. Dåliga egenskaper: Klåfingrig, kan bli sur för ingenting, har ofta skuldkänslor.

Det som är bra i mitt namn:

Mammagris

Alltid sympatisk

Judotjej

Aldrig elak

Det dåliga i mitt namn:

Moppsig

Alltid antingen, eller

Jätte slarvig

Alltid glömmer



(Om ni inte fattade vad jag menade med det där, kolla den tjocka raden). Det där var lite av mina egenskaper. Jag kommer snart skriva mer om mig själv, men inte just nu. Så bye, bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0